zondag 5 juli 2015

Voorbereiding !!!

Nadat we een geweldige vakantie hebben gehad in Noord-Amerika in Mei willen we toch nog graag, net als vorig jaar, een mooie tour met de cabrio maken in Augustus.

Ik heb het er al enkele jaren over dat we eens naar Oostenrijk moeten gaan. We zijn er namelijk achter gekomen dat we de groene natuur met mooie bergen en kronkelachtige weggetjes wel erg mooi vinden en waar kan dat niet beter dan in Oostenrijk.

Helaas is dit gebied voor mij helemaal onbekend en moest ik mij dus goed inlezen. Ik had wel 1 voordeel want een goede vriend van ons is heel erg bekend in het Oostenrijkse gebied en hij heeft ons grof een route uitgezet met zo'n 19 tal hoogtepunten, dus ik moest alleen nog een route erdoorheen zoeken met de mooiste wegen en de dingen die we echt graag willen zien!!

Toen ik begon met inlezen kwam ik er al snel achter dat ik graag via de Noord-Vogezen en de Schwarzwald wilde rijden om zo een mooie heen route te creëren. 
We wilden ook graag een dagje bij vrienden langs in de Bodensee en van hieruit gaan we onze route door Oostenrijk beginnen. 

Over de terugreis had ik nog niet nagedacht maar een mooie optie was om via de Dolomieten in Italie te rijden maar dit was eigenlijk de grootste klus want dit blijkt toch wel een geweldige omgeving te zijn met super mooie wegen. Dus besluiten we om zo te rijden en ik duik er dus helemaal in. 

dus.... LEZEN,LEZEN,LEZEN......  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten